Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Polityką w reklamy

Polityką w reklamy fotolia.pl

Poznański magistrat zaprezentował nową koncepcję polityki reklamowej na obszarze Starego Miasta. W jej ramach powstał katalog dobrych praktyk. Postanowienia dokumentu mają być włączane do uchwalanych planów zagospodarowania przestrzennego. Celem jest opanowanie reklamowego chaosu panującego w przetrzeni starówki.

W dokumencie określono pojęcia definiujące to czym są reklamy, bowiem poza kodeksem drogowym taka definicja w polskim prawie nie istnieje. Autorzy sprawdzili też doświadczenia innych miast polskich i zagranicznych w kwestii porządkowania reklamowego chaosu. Prace nad polityką reklamową trwały od dwóch lat. Koordynowała je Miejska Pracownia Urbanistyczna, a brały w nich udział Zarząd Dróg Miejskich, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków i Wydział Urbanistyki Urzędu Miasta. Teraz dokument zostanie ona przekazana radnym do uchwalenia.

Z dokumenetm można zapozanc się TUTAJ.

Źrodło: poznan.pl

Pon., 8 Kw. 2013 0 Komentarzy Dodane przez: Jarosław Komża