Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Giełda Miejskich Technologii - rozpoczął się nabór wniosków grantowych dla samorządów

Giełda Miejskich Technologii - rozpoczął się nabór wniosków grantowych dla samorządów fotolia.pl

17 października br. ruszył I nabór wniosków grantowych dla samorządów. Gminy, które złożą wnioski mają szansę na przetestowanie bezpłatnie dowolnego produktu dostępnego na platformie. Nabór potrwa przez najbliższe dwa tygodnie do 30 października.

Giełda Miejskich Technologii to platforma, która ma ułatwić samorządom znalezienie odpowiedniego rozwiązania technologicznego i umożliwić sprawdzenie jego działania w praktyce bez ponoszenia kosztów. Po zakończonym okresie testowym gminy będą mogły łatwiej podjąć decyzję o chęci dalszej współpracy z dostawcą rozwiązania.

W katalogu znajdują się dostępne na rynku produkty cyfrowe w modelu usługowym, możliwe do wdrożenia i przetestowania w gminie w okresie od 6 do 12 miesięcy. Na platformie mogą zostać opublikowane wyłącznie oferty, których koszt w okresie testowym nie przekracza wysokości mikrograntu, tj. 50 tysięcy złotych. Gmina chcąca skorzystać z wybranego produktu w ramach grantu nie musi więc ponosić dodatkowych wydatków. Granty dla samorządów będą przyznawane do wyczerpania puli środków w danym naborze. W każdym z nich jest do rozdysponowania aż 300 tysięcy złotych.

Konkurs skierowany jest do wszystkich gmin w Rzeczpospolitej Polskiej. Aby aplikować o grant należy zarejestrować profil na platformie, wybrać produkt i wypełnić wniosek grantowy online, który dostępny jest po zalogowaniu do Giełdy Miejskich Technologii.

Szczegółowe informacje na temat kwalifikacji do uzyskania mikrograntu są dostępne w Regulaminie projektu.

Źródło: ip

Czw., 20 Prn. 2022 0 Komentarzy Dodane przez: Joanna Gryboś-Chechelska