Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Znany fotograf opowiada światu o Polsce

Znany fotograf opowiada światu o Polsce fotolia.pl

Znany fotograf Chris Niedenthal wystąpił w roli narratora spotu promującego Polskę za granicą, mającego pokazać zmiany, jakie nastąpiły w kraju przez ostatnie 25 lat. Film koncentruje się na pokazaniu Polaków jako energicznych i ambitnych, którzy walczyli o wolność i potrafią się nią cieszyć. Przygotowany został z okazji trzech rocznic, które przypadają w 2014: 25-lecia wyborów 4 czerwca, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej.

Niedenthal jest autorem m.in. zdjęcia z czasu stanu wojennego, przedstawiającego wojskowy transporter opancerzony stojący przed warszawskim kinem Moskwa, w którym wyświetlano wówczas film "Czas apokalipsy" (ta fotografia pojawia się też w spocie). Spot zamyka nowe logo Polski.

Kampanię rozpoczęło umieszczenie plakatów i billboardów w Londynie 19 maja. Scenariusz spotu został wyłoniony w drodze konkursu. W skład komisji konkursowej weszli przedstawiciele różnych ministerstw, a także eksperci branży marketingowej. Spot zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi, a hasło i logo kampanii stworzyła Saffon Brand Consultants z Londynu. Kampania finansowana jest ze środków unijnych zaoszczędzonych podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej (ok. 8,4 mln zł). Główna część budżetu zostanie przeznaczona na zakup czasu antenowego w mediach zagranicznych - film będzie emitowany w czterech stacjach telewizyjnych o zasięgu ponadregionalnym (BBC, CNN, Eurosport i Sky News). Oprócz Wielkiej Brytanii kampania obejmie Niemcy, Belgię i Szwecję.

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Pt., 6 Czrw. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: