Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Kampania społeczna: Babcia decyduje się być mamą

Kampania społeczna: Babcia decyduje się być mamą fotolia.pl

Producent testów ciążowych z Wielkiej Brytanii zorganizował kampanię, w której zachęca Brytyjki do wcześniejszego zachodzenia w ciążę.

Kampania "Get Britain Fertile" ("Niech Wielka Brytania będzie płodna") nie ma oficjalnego hasła, ale biblijne "Bądźcie płodni i rozmnażajcie się" zapewne dobrze oddawałoby intencję jej twórców. Poprzez kontrowersyjny plakat chcą oni zwrócić uwagę Brytyjek na konsekwencje późnego porodu. Choć współczesna medycyna daje możliwość coraz późniejszego macierzyństwa, to ostatecznie istnieje granica, wyznaczana przez biologię, której przekroczyć się nie da. Dlatego błogosławiony stan w połączeniu ze zmarszczkami, siwymi włosami i plamami starczymi, wygląda dość groteskowo.

Twarzą kampanii jest Kate Garraway, 46-letnia prezenterka telewizyjna. Zabiegi speców od wizażu zamieniły ją w 70-letnią staruszkę w zaawansowanej ciąży. Garraway sama urodziła, mając 38 i 42 lat. Na kolejne dzieci jestem już za stara – mówi wprost. Dlatego chce zachęcić inne kobiety do wcześniejszego myślenia o swojej płodności. Na stronie kampanii przekonuje: Wiem, że kariera i sukces finansowy wydają się ważne, ale okres twojej płodności jest bardzo krótki. Bądź przygotowana wcześniej i szybciej dokonuj świadomych wyborów.

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

 

Czw., 4 Lp. 2013 0 Komentarzy Dodane przez: