Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Aby pacjent był zadowolony - nowe szkolenia RPP i ZPP

Aby pacjent był zadowolony - nowe szkolenia RPP i ZPP fotolia.pl

Wymiana doświadczeń i wiedzy, służąca poprawie skuteczności działania systemu opieki zdrowotnej oraz zwiększeniu poziomu zadowolenia osób korzystających z opieki medycznej – to główne cele cyklu spotkań dla dyrektorów szpitali i pełnomocników ds. praw pacjenta.

Rzecznik Praw Pacjenta we współpracy ze Związkiem Powiatów Polskich zaprasza na szkolenia poświęcone praktycznym aspektom pracy Rzecznika Praw Pacjenta w kontekście zgłoszeń pacjentów, a także wnioskom płynącym z tych zgłoszeń i postępowań prowadzonych przez Rzecznika Praw Pacjenta w placówkach medycznych.

Szkolenia mają być doskonałą okazją do wymiany poglądów na temat roli pełnomocnika ds. praw pacjenta w szpitalu oraz dyskusji na temat zidentyfikowanych problemów oraz współpracy dyrekcji placówek medycznych i pełnomocników z Rzecznikiem Praw Pacjenta.

Do udziału zaproszeni są dyrektorzy szpitali oraz pełnomocnicy ds. praw pacjenta. Jeśli w szpitalu nie ustanowiono pełnomocnika, organizatorzy proponują udział innego, wyznaczonego przez kierownictwo pracownika placówki.

Szkolenia prowadzą eksperci zatrudnieni w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta.

Spotkania będą organizowane przez cały rok, w każdym województwie. Planowane są dwa warsztaty miesięcznie.

Gospodarzem pierwszego ze szkoleń, dedykowanego ww. osobom z terenu województwa świętokrzyskiego, będzie Powiat Opatowski.
Odbędzie się ono już 24 stycznia 2017 r. w Starostwie Powiatowym w Opatowie.

Potwierdzenia udziału (imię i nazwisko uczestnika, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy) należy dokonać poprzez wysłanie informacji na adres: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 13 stycznia 2017 r. lub kontaktując się z Panią Karoliną Laskowską – Inspektorem Wydziału Dialogu Społecznego i Komunikacji Biura Rzecznika Praw Pacjenta pod numerem telefonu (22) 532 82 17.

Aby szkolenie w jak największym stopniu spełniło oczekiwania uczestników, można także zgłaszać propozycje zagadnień i pytań do prowadzących, wysyłając je na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej 3 dni przed terminem spotkania.

O szkoleniach w kolejnych województwach będziemy na bieżąco informowali w Dzienniku Warto Wiedzieć.

Niedz., 8 St. 2017 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska