I Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22

I Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22 .

To pierwsze i zarazem jedyne w Polsce wydarzenie dedykowane skutecznej komunikacji samorządowej we wszystkich kanałach platform społecznościowych i Internetu. Kongres, który odbędzie się 19 i 20 września w Miejskiej Bibliotece Publicznej Mediateka w Tychach, jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich oraz Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych który prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji.

Kongres Local-SoMe’22 będzie poświęcony analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystania danych sieciowych do zarządzania miastem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz promocji lokalnych wydarzeń i inwestycji. Podczas Kongresu zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.

Kulminacyjnym wydarzeniem pierwszego dnia Kongresu będzie wieczorna Gala, podczas której po raz pierwszy zostaną wręczone Złote Lajki Local SoMe’22. Jury nagrodzi profile miast, prezydentów i burmistrzów, a także wskaże profile z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. Wręczony zostanie również Złoty Lajk Samorządowy, czyli nagroda przyznawana przez samorządy. W ankiecie samorządowy sami wskażą profil miasta, który według nich najlepiej i najskuteczniej komunikuje się z mieszkańcami poprzez Internet i media społecznościowe.

Local-SoMe’22 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu oraz wystąpienia ekspertów. Zaprezentują oni swoją wiedzę i podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem w 3 obszarach tematycznych (Mieszkańcy, Wyborcy, Dialog; Content, Promocja, Przekaz; Fejk, Hejt, Love) oraz know-how w ramach praktycznych warsztatów i szkoleń.

Pierwszy dzień będzie dedykowany inspiracji, pokazaniu nowych możliwości i znajdowaniu najlepszych sposobów komunikowania się z mieszkańcami. Drugi natomiast będzie poświęcony praktyce, pozyskiwaniu konkretnej wiedzy, rozmowom z ekspertami, warsztatom, poznawaniu instrumentów i narzędzi skutecznej komunikacji oraz nowym wymiarom dialogu z mieszkańcami.

Współorganizatorem Kongresu, obok Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych jest Związek Miast Polskich. Partnerem strategicznym jest: miasto Tychy oraz firmy Google Cloud Polska, Meta/Facebook, Devoteam Polska, TikTok.

Krótkie biogramy wybranych gości specjalnych I Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych: 

  • Artur Kurasiński, przedsiębiorca, twórca, inwestor, tech-realista, cyfrowy narrator i kreator. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów – kurasinski.com; współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery; obserwator zjawisk związanych z technologią i jej wpływu na nasze życie; autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”.
     
  • Wojciech Kardyś, specjalista ds. komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu. Znany online jako autor bloga Netomania; kreator video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic; twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu.
     
  • Przemysław Mitraszewski, ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Współzałożyciel i prezes zarządu jednej z największych agencji komunikacyjnych Lighthouse. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży PR korporacyjny, komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji oraz komunikacji marki firmy rodzinnej. Po raz trzeci wybrany na przewodniczącego Rady Związku Firm Public Relations. Od ponad 10 lat zasiada w jury konkursu Złote Spinacze.
     
  • Marcin Duma, Prezes Zarządu Fundacji Instytut Badań Rynkowych i Społecznych. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z niemal 20-letnim doświadczeniem. Od 2010 roku nieprzerwanie do teraz Członek Zespołu Konsultacyjnego do Spraw Badań Społecznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
     
  • Michał Fedorowicz, ekspert w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści. Twórca monitoringu behawioralnego sentymentu opinii w sieci. Prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Program jest dostępny na stronie internetowej Kongresu Local-SoMe’22.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Local-SoMe’22.

Zachęcamy do uczestnictwa.

Śr., 31 Sp. 2022 0 Komentarzy Dodane przez: