Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Jak tworzyć wizerunek miasta

Jak tworzyć wizerunek miasta fotolia.pl

Jak stworzyć unikalny w skali kraju wizerunek miejsca atrakcyjnego dla mieszkańców, turystów i inwestorów? O tym, a także o trendach i wizjonerskich projektach będzie mowa podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie. Udział uczestników jest bezpłatny.

Jak piszą organizatorzy wydarzenia: W ciągu ostatnich kilku lat nastąpił znaczny progres w świadomym kształtowaniu wizerunku miejsc i regionów. Pionierami były największe polskie miasta, które wyznaczały standardy, inspirując się przykładami z Zachodu. Dzisiaj marketing terytorialny nie jest wyłącznie domeną dużych aglomeracji i regionów. Jednak w tej dziedzinie wciąż nie brakuje znaków zapytania, których dostarczają np. nowe technologie. Czwarta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach będzie okazją do dyskusji na ten temat.

Przykładem innowacyjnych narzędzi są social media i aplikacje mobilne, które mogą skutecznie uzupełnić tradycyjne działania, jeśli ich zastosowanie będzie spójne z realizowaną strategią promocji, a zatem adekwatne do wyznaczonych celów i zdefiniowanych grup odbiorców.

- Dzisiaj skuteczność warunkują: dobry pomysł, zdefiniowanie unikatowych atutów, stworzenie oferty i zakomunikowanie jej przy użyciu odpowiednich narzędzi. Ważnym trendem staje się promowanie miejsc poprzez doświadczenia - podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto, organizatora technicznego Kongresu. Experiential marketing, o którym mowa, to koncepcja budowania wizerunku i relacji na bazie emocji oraz doznań, które zakorzenią się w świadomości odbiorcy.

Spotkanie adresowane jest do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów. O kreowaniu marek miejsc opowiedzą przedstawiciele firm, agencji marketingowych oraz mediów. W programie dwudniowego wydarzenia znajdzie się kilkanaście godzin prelekcji i praktycznych warsztatów. Podczas Kongresu będzie też mowa o dobrych praktykach z zakresu marketingu terytorialnego oraz roli, jaką w tej dziedzinie pełnią jednostki samorządu. Ubiegłoroczne spotkanie zgromadziło ponad 150 uczestników.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Więcej informacji znajduje się na stronie www.podkarpackie.org.pl.

Źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Czw., 16 Prn. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: