Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Szkolenie z zakresu zarządzania kryzysem odbyło się w Zielonej Górze

Szkolenie z zakresu zarządzania kryzysem odbyło się w Zielonej Górze fotolia.pl

31 stycznia br. w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze odbyło się pierwsze z planowanych pięciu szkoleń z zakresu zarządzania kryzysem. Warsztaty te organizowane były przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula, partnera Związku Powiatów Polskich, w projekcie "Innowacyjna i sprawna administracja źródłem sukcesu w gospodarce opartej na wiedzy".

W ramach szkolenia omówiono następującą tematykę:

  • Definicja zarządzania kryzysowego
  • Jakich aspektów dotyczy zarządzanie kryzysowe?
  • Reguła zarządzania kryzysowego
  • Krajowy plan zarządzania kryzysowego
  • System zarządzania kryzysowego
  • Reguła zarządzania kryzysowego
  • Obieg informacji i rola RCB w systemie zarządzania kryzysowego
  • Przywództwo w sytuacjach kryzysowych

Szkolenie to przeznaczone było dla przedstawicieli z Urzędu Gminy Brudzew, Starostwa Powiatowego w Jarocinie, Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, Starostwa Powiatowego w Wolsztynie oraz Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze.

Warsztaty zakończą się wręczaniem stosownych certyfikatów, będzie to miało miejsce po zakończeniu realizacji całego pięcio modułowego cyklu.

Szkolenie organizowane było przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w ramach projektu „Innowacyjna i sprawna administracja źródłem sukcesu w gospodarce opartej na wiedzy”, a współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  

Pt., 31 St. 2014 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka