31 stycznia br. w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze odbyło się pierwsze z planowanych pięciu szkoleń z zakresu zarządzania kryzysem. Warsztaty te organizowane były przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula, partnera Związku Powiatów Polskich, w projekcie "Innowacyjna i sprawna administracja źródłem sukcesu w gospodarce opartej na wiedzy".
W ramach szkolenia omówiono następującą tematykę:
- Definicja zarządzania kryzysowego
- Jakich aspektów dotyczy zarządzanie kryzysowe?
- Reguła zarządzania kryzysowego
- Krajowy plan zarządzania kryzysowego
- System zarządzania kryzysowego
- Reguła zarządzania kryzysowego
- Obieg informacji i rola RCB w systemie zarządzania kryzysowego
- Przywództwo w sytuacjach kryzysowych
Szkolenie to przeznaczone było dla przedstawicieli z Urzędu Gminy Brudzew, Starostwa Powiatowego w Jarocinie, Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, Starostwa Powiatowego w Wolsztynie oraz Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze.
Warsztaty zakończą się wręczaniem stosownych certyfikatów, będzie to miało miejsce po zakończeniu realizacji całego pięcio modułowego cyklu.
Szkolenie organizowane było przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w ramach projektu „Innowacyjna i sprawna administracja źródłem sukcesu w gospodarce opartej na wiedzy”, a współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.