Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Odpowiednia motywacja to zawodowy sukces!

Odpowiednia motywacja to zawodowy sukces! fotolia.pl

Trudno jest osiągnąć sukces zawodowy bez odpowiedniej motywacji, która napędza do działania i ułatwia kreatywne myślenie…

O tym, jak więc zmotywować się do pracy i skąd warto czerpać inspiracje – Eksperci serwisu rekrutacyjnego GoWork.pl.

Wyznaczaj sobie cele
Niejednokrotnie zdarza się, że już na samą myśl o ilości obowiązków czekających na nas od rana w pracy, stajemy się bardzo spięci. Stres jest największym wrogiem motywacji, dlatego dobrze jest zacząć dzień od stworzenia planu, który pomaga określić, jakie zadania powinniśmy wykonać oraz ile czasu potrzebujemy na ich realizację. Takie działanie pozwoli nam uporządkować swoją pracę i z większym spokojem przejść do wykonywania poszczególnych czynności zawodowych.

Szukaj inspiracji do działania
Motywację możemy czerpać z różnych źródeł – chęć do podejmowania nowych, kreatywnych wyzwań pojawia się często po lekturze inspirującej książki, przeczytaniu podnoszącego na duchu cytatu lub obejrzeniu filmu skłaniającego do głębokich przemyśleń. Ponadto dużą inspiracją są dla nas biografie ludzi, którym udało się osiągnąć sukces, dzięki wytrwałości, odwadze i nieszablonowemu myśleniu. Losy tych osób sprawiają, że zaczynamy wierzyć w możliwość zrealizowania własnych marzeń. Wystarczy sięgnąć po takie tytułu jak: ,,Steve Jobs’’ autorstwa Walter Isaacson czy ,,Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga’’ Ekateriny Walter, a z pewnością zapewnimy sobie potężny zastrzyk pozytywnej energii do pracy.

Utrzymuj dobre relacje ze współpracownikami
Miła atmosfera wśród pracowników pomaga zyskać większą motywację do pracy. Dużo lepiej współpracuje się z pogodnymi i przyjaźnie nastawionymi ludźmi. Zgrany zespół wzajemnie motywuje się do działania, dzięki czemu potrafi dużo więcej osiągnąć. W pracy spędzamy większą część swojego życia – ważne jest zatem to, abyśmy czuli się tutaj swobodnie i komfortowo. Zrelaksowany pracownik chętniej wykonuje swoje obowiązki, przez co staje się efektywniejszy i znacznie bardziej kreatywny.

Źródło: gowork.pl

Pt., 24 Mj. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Dawid Kulpa