Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Rusza sprzedaż ofert w ramach czwartej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”

Rusza sprzedaż ofert w ramach czwartej edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” fotolia.pl

Można już rezerwować oferty w ramach wiosennej edycji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”, która odbędzie się między 9 a 11 marca. Obniżone ceny przygotowało 661 partnerów. To blisko o 20% więcej niż podczas ostatniej akcji – jesień 2017. Wśród ofert znajdują się między innymi obiekty hotelowe i portale rezerwacyjne, przewoźnik PLL LOT, wiele muzeów i innych atrakcji turystycznych. Wydarzenie jest wspólną inicjatywą Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej.

Zainteresowanie partnerów akcją „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” sukcesywnie rośnie, podobnie jak liczba turystów chcących wziąć w niej udział – podkreśla Minister Sportu i Turystyki, Witold Bańka. – W ostatniej edycji uczestniczyło 110 tys. turystów. Jestem przekonany, że w związku z jeszcze bogatszą ofertą, z wiosennej odsłony wydarzenia skorzysta rekordowa liczba osób – dodaje.

Celem akcji jest prezentacja bogatej, ogólnopolskiej oferty turystycznej oraz zachęcanie Polaków do podróżowania po kraju i korzystania z atrakcji turystycznych również poza tradycyjnym sezonem letnim czy zimowym. Lista proponowanych usług w ramach edycji – wiosna 2018 znajduje się na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl.

Wydarzenie generuje pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mają szansę zaplanować wypoczynek w korzystnej cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji w tzw. sezonie niskim. Podczas ostatniej, jesiennej edycji turyści zaoszczędzili 8 milionów złotych, a drugie tyle otrzymała branża – zaznacza Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Dariusz Rogowski.

Największa liczba partnerów – 100 – zgłosiła się z województwa małopolskiego. Na drugim miejscu uplasowało się woj. dolnośląskie z liczbą 72, a na trzecim pomorskie – 70 podmiotów oferujących usługi turystyczne z 50% zniżką.

Najwięcej ofert w obniżonych cenach dotyczy usług noclegowych (36%), zwiedzania (18%) oraz gastronomii (16%). Turyści mogą wybierać również spośród atrakcji z zakresu kultury i sztuki, sportu i rekreacji, agroturystyki oraz uzdrowisk, spa i wielu innych.

Rosnąca popularność dotychczasowych edycji pokazuje, że akcja ta przypadła do gustu zarówno branży, jak i polskim turystom. Proponowane przez naszych partnerów oferty wyprzedają się bardzo szybko, dlatego zachęcam, by nie odkładać wyboru na ostatnią chwilę i już dziś rezerwować wybrane usługi – dodaje prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Robert Andrzejczyk. 

Aby skorzystać ze zniżki, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą. Partnerem tegorocznej akcji jest PKP Intercity.

Źródło: www.msit.gov.pl

Sob., 24 Lt. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Tomasz Smaś