Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Podsumowanie konkursu „Samorządowy Lider Zarządzania 2020”. Konferencja online już 23 września

Podsumowanie konkursu „Samorządowy Lider Zarządzania 2020”. Konferencja online już 23 września fotolia.pl

Główną ideą konkursu „Samorządowy Lider Zarządzania 2020. Samorząd jako pracodawca – Dialog społeczny dla godnej pracy” jest zidentyfikowanie dobrych praktyk opisujących starania różnych jednostek samorządy terytorialnego o zapewnienie godnej pracy i utrzymanie dobrych relacji pomiędzy pracodawcą, pracownikami i odbiorcami usług. Ogólnokrajowy konkurs zostanie podsumowany podczas specjalnej konferencji online, która odbędzie się 23 września 2020 roku.

Pandemia COVID-19 całkowicie zmieniła system dotychczasowej pracy i na nowo zdefiniowała pojęcie godnej pracy. Zatem szczególnie w tym czasie dobre praktyki w tej dziedzinie wydają się być niezbędne do wdrażania. Samorządy posiadające coraz więcej zadań nie są dostatecznie dofinansowywane, co rodzi problemy i napięcia. Konferencja realizowana jest w ramach projektu „Schematy Dialogu Społecznego Dla Godnej Pracy w sektorze publicznym na poziomie samorządów”.

Konferencja odbędzie się 23 września w godzinach 10:00-13:00 za pośrednictwem platformy ZOOM.

 Podczas spotkania zostaną zaprezentowane najlepsze praktyki dialogu społecznego zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu oraz wyłonieni zostaną laureaci. Głos zabiorą także przedstawiciele lidera projektu z Komisji Krajowej NSZZ Solidarność, partnerzy z Norweskiego Związku Pracowników Komunalnych - Fagforbundet oraz Norweskiego Związku Władz Lokalnych i Regionalnych - KS a także Ambasady Królestwa Norwegii.

Swój udział w konferencji można zgłaszać do 21 września 2020r. za pośrednictwem strony: https://www.miasta.pl/ankiety/odpowiedz/43

Pon., 14 Wrz. 2020 0 Komentarzy
Małgorzata Orłowska
sekretarz redakcji Małgorzata Orłowska