Konsekwencje pandemii COVID-19 widzimy na każdym kroku. Dlatego Polski Fundusz Rozwoju organizuje cykl webinerów, skierowanych do przedsiębiorców i samorządowców, by podzielić się rozwiązaniami, które pomogą w tej trudnej sytuacji. Przed nami dwa spotkania online dla samorządów, które odpowiedzą na pytania jak rozwiązania z zakresu innowacyjnych technologii mogą usprawnić działanie samorządów.
W najbliższym czasie odbędą się następujące webinary:
- 14 maja, czwartek, godzina 10:00 – Automatyczna digitalizacja danych z pomocą cyfrowego długopisu.
Podczas webinaru zaprezentowana będzie możliwość wypełniania formularzy za pomocą długopisu cyfrowego i automatyczne wprowadzanie danych do systemu dziedzinowego. Takie rozwiązanie umożliwia m.in. automatyczną digitalizację danych, natychmiastowy dostęp do dokumentów w formie cyfrowej, spore oszczędności czy też bezpieczeństwo.
Na webinar można zapisać się za pomocą formularza: https://www.interankiety.pl/i/RoBV9dJo
- 15 maja, piątek, godzina 10:00 – Elektroniczne zamówienia publiczne z PortalemPZP – rozwiązanie, o którym będzie mowa pozwala na planowanie zamówień, prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą PZP o wartości unijnej, krajowej i bagatelnej, a także zatwierdzanie dokumentacji, jej archiwizację i prowadzenie aukcji elektronicznych. Z takiego rozwiązania płyną korzyści dla samorządów, m.in.: możliwość zrealizowania wymogów ustawy PZP w zakresie elektronicznej formy komunikacji w postępowaniach unijnych (już obecnie) i krajowych (od 1.01.2021), przeprowadzanie procedur zakupowych nawet w sytuacji przymusowej pracy zdalnej czy zrealizowanie wymogów RODO w odniesieniu do przetwarzania dokumentacji postępowania wraz z bieżącym monitorowaniem przetwarzania danych osobowych w jednostce.
Na webinar można zapisać się za pomocą formularza: https://www.interankiety.pl/i/wPZG9dQB