Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

ZPP – nowa odsłona

ZPP – nowa odsłona .

26 i 27 lutego 1999 r. odbyło się Zebranie Założycielskie ZPP. W efekcie decyzji podjętych na tym spotkaniu, niecały miesiąc później, dokonano wpisu do rejestru Sądu Okręgowego w Warszawie stowarzyszenia o nazwie Związek Powiatów Polskich z siedzibą w Warszawie.

26 lutego 2018 r. – w kolejną rocznicę tego wydarzenia, ZPP zaprezentował nowy znak graficzny Związku Powiatów Polskich.

Mając na względzie dochowanie tradycji, a jednocześnie będąc w zgodzie z dzisiejszymi światowymi trendami proponowany logotyp zachowuje krój czcionki oraz stosowane kolory z dotychczasowego logo, a jednocześnie wprowadza nowoczesny, płaski, prosty wzór – kontur Polski, który nadal zawiera cztery elementy składowe tworzące swoisty łańcuch.

Logo to jest powiązane z całym pakietem firmowym (banery, roll'up-y, publikacje, sprawozdania, materiały promocyjne, prezentacje, papier firmowy – w tym dla Konwentów, certyfikaty za udział w szkoleniach, wizytówki, zaproszenia, notatniki, teczki, pinsy, itp.). Z wszystkimi tymi elementami można się zapoznać, analizując załączoną Księgę Znaku ZPP.

Realizowane działanie ma pozwolić na ujednolicenie całego pakietu wizualnego ZPP, dzięki czemu powstanie nowa jakość promocyjna.

Związek planuje ponadto szereg działań merytorycznych, które będą głównym elementem wspierania JST-Członków ZPP, ale już osadzonych na kompleksowo zaplanowanym pakiecie promocyjnym.

Pon., 26 Lt. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska