Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Konferencja o zarządzaniu kryzysowym

Konferencja o zarządzaniu kryzysowym .

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na bezpłatną konferencję pt. „Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego”, która odbędzie się 30 stycznia w Warszawie.

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.

  • Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
  • Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?
  • Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

Podczas konferencji głos zabiorą:

  • insp. Grzegorz Baczyński - Dyrektor Głównego Sztabu Policji KGP
  • Iwona Michniewicz - doktor nauk o kulturze fizycznej, założycielka i pierwsza Prezes Ratownictwa Wodnego Rzeczpospolitej
  • Leszek Marzec - ratownik medyczny, strażak, Powiatowy Koordynator Ratownictwa Medycznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu
  • Krzysztof Gralik - Główny Specjalista, Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego, Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych, Starostwo Powiatowe Otwock
  • mgr Adam Gorgol - ratownik medyczny, wykładowca w Zakładzie Ratownictwa Medycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Lublinie
  • dr Michał Piekarski - adiunkt w Zakładzie Studiów nad Bezpieczeństwem, Instytut Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego

Proponowane zagadnienia tematyczne :

  • Systemy łączności
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
  • Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
  • Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
  • Aspekty prawne

Do udziału w konferencji organizator zaprasza:

  • przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
  • funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
  • koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, SALA A, PIĘTRO 1

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-kooperacja

Kontakt z organizatorem: Katarzyna Medvedieva, Asystentka ds. promocji, tel: +48 531 375 811, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Patronem medialnym konferencji jest Dziennik Warto Wiedzieć.

Wt., 16 St. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska