Już niedługo konferencja o koordynacji służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego

Już niedługo konferencja o koordynacji służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego .

Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.

  • Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
  • Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?
  • Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?

Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas konferencji "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego", która odbędzie się 30 stycznia 2018 r. w Warszawie.

Do udziału w spotkaniu w szczególności zaproszeni są:

  • przedstawiciele jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego;
  • funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej;
  • koordynatorzy zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.

Dla nich udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizator, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, prosi jedynie o dokonanie rejestracji tutaj.

Podczas spotkania omówione zostaną takie zagadnienia jak:

  • Systemy łączności
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
  • Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
  • Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
  • Aspekty prawne

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa - SALA A, PIĘTRO 1

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel: +48 531 375 811
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Patronat medialny nad konferencją sprawuje Dziennik Warto Wiedzieć.

Pt., 12 St. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Sylwia Cyrankiewicz-Gortyńska