3-5 kwietnia br. w Hotelu Grand Nosalowy Dwór w Zakopanem odbędzie się II Forum Zamówień Publicznych na Dostawy i Usługi.
To ogólnopolska konferencja dla osób odpowiedzialnych za realizację najczęściej przeprowadzanych postępowań w Polsce, czyli zamówień na wykonanie określonej usługi lub dostawy w celu zapewnienia bieżącej działalności jednostki albo realizacji zleconych jej zadań.
W programie m.in:
- Zasady prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progów unijnych - omówienie na bazie projektu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Kwalifikowany podpis elektroniczny jako kluczowy instrument w postępowaniu w formie elektronicznej.
- Pozacenowe kryteria oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawy, w szczególności serwis posprzedaży, pomoc techniczna, warunki dostawy, w tym termin, sposób, czas dostawy lub okres realizacji - w praktyce i orzecznictwie.
- Środki komunikacji elektronicznej w postepowaniu.
- Pułapki i ułatwienia przy korzystaniu z miniPortalu i z portali komercyjnych.
- Wymagania sprzętowo-aplikacyjne niezbędne do korzystania z portali.
Wydarzenie skierowane jest do:
- kierowników działów zamówień i specjalistów ds. zamówień publicznych w administracji rządowej oraz samorządowej;
- konsultantów i trenerów zamówień publicznych;
- przedstawicieli firm startujących w przetargach;
- kierowników wydziałów inwestycji (rozwoju i planowania) w jednostkach administracji rządowej i samorządowej;
- zarządców komunalnych, prezesów i dyrektorów spółek komunalnych i skarbu państwa;
- prezydentów, burmistrzów, wójtów, skarbników, sekretarzy gmin.
Więcej informacji na : www.zakopane.przetargipubliczne.pl
Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym Związku Powiatów Polskich.