Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

2 września rusza TIP - Telefoniczna Informacja Pacjenta

2 września rusza TIP - Telefoniczna Informacja Pacjenta fotolia.pl

Od września br. dostępna będzie przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, nawet w weekendy i święta Telefoniczna Informacja Pacjenta.

W wyniku zawartej 30 lipca br. umowy z firmą CCIG Group, w trybie przepisów o zamówieniach publicznych, powstanie Telefoniczna Informacja Pacjenta. Przez najbliższe 2 lata firma będzie zajmować się obsługą TIP.

Poza stałą dostępnością dla pacjentów, TIP oferuje również:

  • informację o miejscach, gdzie świadczona jest nocna oraz świąteczna opieka lekarska na najbliższych SOR-ach przez całą dobę,
  • wiadomość odnośnie dostępności danych leków,
  • konsultację w języku angielskim,
  • konsultację z zamówionym tłumaczem języka migowego,
  • możliwość skorzystania z chatu oraz maila.

Co więcej, zwiększona liczba konsultantów znacznie skróci czas oczekiwania na rozmowę.

TIP znajdować się będzie pod stałym monitoringiem NFZ, które czuwać będzie nad jakością usług.

Nowa odsłona Telefonicznej Informacji Pacjenta wystartuje 2 września, o 8 nad ranem.

Źródło: nfz.gov.pl

Pt., 2 Sp. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Dawid Kulpa