Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Wrocław i Kluczbork - tam odbyły się kolejne szkolenia nt. praw pacjenta

Wrocław i Kluczbork - tam odbyły się kolejne szkolenia nt. praw pacjenta fot. E. Ostrowska (SP we Wrocławiu)

Rola i zadania Rzecznika Praw Pacjenta, katalog praw pacjenta, podstawy do złożenia skargi na działalność szpitala i jego pracowników - to tematy poruszone podczas bezpłatnych szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta we współpracy ze Związkiem Powiatów Polskich.

6 kwietnia br. eksperci biura Rzecznika Praw Pacjenta odwiedzili Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, a dzień później - Starostwo Powiatowe w Kluczborku. Przeprowadzili kolejne z cyklu szkoleń przeznaczonych dla dyrektorów szpitali oraz pełnomocników ds. praw pacjenta.

Spotkania są dobrą okazją do wymiany poglądów na temat roli pełnomocnika ds. praw pacjenta w szpitalu oraz dyskusji na temat zidentyfikowanych problemów oraz współpracy dyrekcji placówek medycznych i pełnomocników z Rzecznikiem Praw Pacjenta.

Szkolenia będą organizowane przez cały bieżący rok, w każdym województwie. O następnych spotkaniach będziemy na bieżąco informować na łamach Dziennika Warto Wiedzieć.

Sob., 8 Kw. 2017 0 Komentarzy Dodane przez: Rafał Rudka