Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Oferty pracy z powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w jednym miejscu

Oferty pracy z powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w jednym miejscu fotolia.pl

Centralna Baza Ofert Pracy powstała, by skupiać oferty pracy powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy z całej Polski. Obecnie w bazie znajduje się prawie 60 tysięcy wolnych miejsc pracy.

Baza jest udostępniana przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Znajdują się w niej nie tylko aktualne oferty pracy ale też propozycje staży z urzędu oraz przygotowania dla dorosłych. Baza skupia oferty pracy pracodawców krajowych, którzy poszukują pracowników w Polsce, ale także oferują pracę w krajach rynku unijnego. Oferty można przeglądać i filtrować pod kątem m.in. stanowiska, miejsca pracy, rodzaju umowy czy wynagrodzenia.

W bazie będzie też można znaleźć informacje o organizowanych przez powiatowej i wojewódzkie urzędy pracy targach i giełdach pracy a także o przeprowadzanych szkoleniach.

Osoby korzystające z bazy mogą też otrzymywać newsletter z aktualnymi ofertami spełniającymi dane kryteria wyszukiwania. To też duże ułatwienie dla pracodawców – będą mogli sprawdzać, w którym powiecie zarejestrowane są osoby z poszukiwanymi przez nich kwalifikacjami. Dzięki tej funkcjonalności pracodawca może złożyć ofertę pracy do tego urzędu pracy, w którego rejestrze osób bezrobotnych zarejestrowanych jest najwięcej potencjalnych kandydatów do pracy. Obecnie najwięcej wolnych miejsc pracy dostępnych jest dla pracowników produkcji, robotników gospodarczych, magazynierów, pakowaczy ręcznych, operatorów maszyn i robotników magazynowych.

Z Centralnej Bazy Ofert Pracy można korzystać mobilnie lub na stronie: http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop

Źródło: MRPiPS

Czw., 23 Lp. 2020 0 Komentarzy Dodane przez: Małgorzata Orłowska