"Życie ma pierwszeństwo" - kampania promująca korytarz ratunkowy

fotolia.pl

„Życie ma pierwszeństwo” - to hasło kampanii edukacyjnej skierowanej do polskich kierowców. Jej celem jest szerzenie wiedzy na temat zasad tworzenia korytarza życia. Organizatorem kampanii jest działająca przy Ministrze Infrastruktury Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

„Życie ma pierwszeństwo” to nie tylko hasło kampanii. To przede wszystkim myśl, która powinna przyświecać każdemu polskiemu kierowcy: co zrobić, by droga do celu była bezpieczna - zarówno dla nas samych, jak dla innych uczestników ruchu.

Umiejętność tworzenia korytarza życia jest w tym kontekście niezwykle ważna. Rocznie na polskich drogach ma miejsce około 32 tysiące wypadków. Do każdego z nich muszą dojechać służby ratunkowe. Często na drodze straży pożarnej, pogotowia ratunkowego czy policji stają kierowcy, którzy nie wiedzą, jak prawidłowo ustąpić służbom miejsca na drodze.

Właśnie dlatego Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała kampanię społeczną, która ma za zadanie edukować kierowców.

Kluczowym elementem kampanii jest interaktywny spot. Spot w pełnej wersji można obejrzeć na stronie http://www.krbrd.gov.pl 

Poza spotem w ramach kampanii prowadzone będą m.in. działania w Internecie, powstanie także strona kampanii http://www.zyciemapierwszenstwo.pl 

Źródło: krbrd.gov.pl

Pt., 27 Wrz. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Dawid Kulpa