Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Zgłoś wydarzenie w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu 2018

Zgłoś wydarzenie w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu 2018 fotolia.pl

W dniach 16-22 września br. odbędzie się Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu 2018, Rejestrując swoje działanie na stronie MobilityWeek możesz stać się częścią kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK.

Po zarejestrowaniu Twoje akcje promujące zrównoważoną mobilność w miastach zostaną wyświetlone na dedykowanej liście EUROPEAN MOBILITYACTIONS: http://www.mobilityweek.eu/registered-actions/

Niezależnie od tego, czy zdecydowałeś się na dojazd do pracy rowerem z sąsiadami, czy też jesteś pracodawcą podejmującym konkretne działania, aby zachęcić pracowników do korzystania z transportu publicznego, Komisja Europejska chętnie pomoże Ci podzielić się historią sukcesu.

Tak długo jak działanie, które robisz, promuje zmianę zachowania w kierunku bardziej zrównoważonej kultury mobilności w miastach i ma charakter promocyjny, a nie techniczny (tj. Innowacje techniczne same w sobie nie zostaną uznane), kwalifikujesz się. Aby zapoznać się z pełną listą zasad uczestnictwa, odwiedź stronę kryteriów kwalifikacji: http://www.mobilityweek.eu/about-mobilityactions/

Jak to działa?
Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć profil i wypełnić formularz online ENG: http://mobility-action.mobilityweek.eu/login.php

Co będę z tego mieć?
Dodając MOBILITYACTION, Twoja akcja promocyjna stanie się nie tylko częścią znacznie większej kampanii, ale będzie również widoczna na stronie European Mobility Week. Aby zwiększyć widoczność, będziesz mógł używać pieczęci kampanii i powiązanych materiałów promocyjnych.

Warunki
Rejestracja działań uświadamiających promujących zrównoważoną mobilność w miastach jest otwarta dla wszystkich - zapraszamy do grupy osób, organizacje pozarządowe, partnerów społecznych, instytucje badawcze / dydaktyczne, władze lokalne / krajowe, instytucje publiczne oraz firmy publiczne / prywatne. Działanie może być ograniczone do określonego dnia lub potrwać kilka tygodni / miesięcy. Może się zdarzyć podczas EUROPEANMOBILITYWEEK (16-22 września) lub w dowolnym innym momencie w ciągu roku.

Każde działanie musi spełniać następujące warunki:

  • Formularz rejestracyjny należy przesłać w przejrzystym, standardowym języku angielskim.
  • Działanie musi promować zmianę zachowania w kierunku bardziej zrównoważonej kultury mobilności w miastach.
  • Organizacja promująca zarejestrowane działania nie może być zaangażowana w produkcję ani promowanie jakichkolwiek produktów, działań lub wydarzeń potencjalnie szkodliwych dla obywateli. • Działanie nie może być niezgdone z obowiązującym prawem.
  • Uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat.

Reguły
Będziesz mógł umieścić znaczek kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK w swoich materiałach promocyjnych, które można znaleźć na stronie zestawu narzędzi komunikacji, wraz z zasadami użytkowania.

Prawo do udziału w kampanii EUROPEAN MOBILITYWEEK przyznaje się działaniom jako same podmioty, a nie instytucjom i firmom. W praktyce oznacza to, że powiązane materiały kampanii można wykorzystać tylko na stronach internetowych promujących akcję, a nie na każdej stronie witryny organizacji. Afiliacja z kampanią w żaden sposób nie ma służyć jako poparcie dla komercyjnych reklam, produktów lub usług.

Źródło: transinfo.pl oraz mobilityweek.eu

Pt., 24 Sp. 2018 0 Komentarzy Dodane przez: Dawid Kulpa