Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

Jak ułatwić pracę w żłobkach i przedszkolach? Już ponad 600 placówek z aplikacją LiveKid

Jak ułatwić pracę w żłobkach i przedszkolach? Już ponad 600 placówek z aplikacją LiveKid fotolia.pl

Livekid to system, który wychodzi naprzeciw zarówno rodzicom pragnącym pielęgnować więź ze swoim dzieckiem, jak i dyrektorom oraz wychowawcom placówek, którym aplikacja ma zaoszczędzić czas i zautomatyzować większość czynności zarządczych. Efekty są naprawdę znaczące - dyrektorzy z całej Polski chwalą sobie aplikację za pomoc w uporządkowaniu codziennych czynności, usprawnienie komunikacji z rodzicami i ułatwienie działań rachunkowych.

O początkach aplikacji opowiada jej twórca, Jakub Pawelski: "Zaczęło się od tego, że moja mama założyła żłobek. I zobaczyłem jak tonie w papierach. Listy obecności, snu, zamówień, nie wspomnę o rachunkach. Pomyślałem - a co gdyby jej to ułatwić technologicznym rozwiązaniem?". LiveKid - początkowo tworzony "po godzinach" - przerodził się w profesjonalny system. Niezmiennie przyświeca mu idea dobrych praktyk zarządczych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, dzięki którym pozostaje więcej czasu na kultywowanie tradycji, zabaw z dziećmi czy wartościowych rozmów o rozwoju z rodzicami. "Ta więź z dzieckiem jest dla nas bardzo ważna, a mniej pracy biurokratycznej oznacza więcej czasu dla dziecka" zaznacza Jakub Pawelski.

Możliwości, jakie dyrektorowi żłobka lub przedszkola oferuje LiveKid, składają się na pełen wachlarz funkcjonalności. Najchętniej wykorzystywane z nich to:

  • Rachunkowość - dyrektorzy jednogłośnie chwalą sobie fakt, że aplikacja umożliwia porzucenie exceli i ręcznych, żmudnych rozliczeń. LiveKid nie tylko podlicza rachunki, ale również wystawia faktury VAT i pomaga wysłać je do księgowości. Umożliwia również rodzicom szybką regulację należności za pomocą płatności mobilnych za pośrednictwem aplikacji.
  • Komunikacja z rodzicami - aplikacja podnosi jakość i płynność komunikacji z rodzicami na nowy poziom. Podstawowe informacje są przekazywane za pośrednictwem powiadomień, a te pełniejsze można wstawić jako ogłoszenie i wzbogacić zdjęciem lub linkiem. Do tego LiveKid posiada również wygodny, wbudowany czat z możliwością komunikacji grupowej lub indywidualnej.
  • Zarządzanie personelem - LiveKid umożliwia kompleksowe planowanie pracy personelu placówki: od urlopów chorobowych, przez macierzyńskie, aż po krótkie nieobecności. Jednym kliknięciem można zapisać godzinę przyjścia i wyjścia pracowników, a w module zadaniowym rozpisać szczegółowo zadania, za które każdy z nich jest odpowiedzialny.

To jedynie niektóre z funkcjonalności, za które mobilny system zarządzania pokochali dyrektorzy w całej Polsce. A to wciąż nie koniec - aplikacja sukcesywnie się rozwija, dopasowując swoje funkcjonalności do realnych potrzeb żłobków i przedszkoli.

Więcej o LiveKid na www.livekid.com

Czw., 23 St. 2020 0 Komentarzy Dodane przez: Małgorzata Orłowska