Samorząd, marketing terytorialny a media

Samorząd, marketing terytorialny a media fot. Muzeum Niepodległości w Warszawie

Konferencję naukową od takim hasłem zorganizowało Muzeum Niepodległości w Warszawie. Odbyła się w X Pawilonie Cytadeli Warszawskiej, siedzibie oddziału muzeum. Konferencja była kolejnym już wydarzeniem z cyklu „Samorząd mecenasem kultury”.

Konferencja miała na celu zebranie i omówienie znaczenia form komunikacji w połączeniu z narzędziami marketingu terytorialnego w realiach funkcjonowania samorządu. Jak podkreślają organizatorzy, rola mecenasa kultury wymaga także szerokiej wiedzy i odpowiedniego podejścia do kwestii komunikacji zewnętrznej, a co za tym idzie znajomości i znaczenia mediów.

Uczestników konferencji w jej tematykę wprowadził referat dr hab. Franciszka Kampki o odpowiedzialności za słowo w relacjach międzyludzkich i życiu publicznym. Kolejne wystąpienia zaproszonych gości ze świata nauki charakteryzowały zarówno specyfikę funkcjonowania mediów, poszczególnych ich rodzajów, oraz praktykę współpracy z nimi jednostek samorządu terytorialnego. Konferencja współorganizowana była przez Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego.

Patronatu wydarzeniu udzielili Marszałek Województwa Mazowieckiego, Przewodnicząca Rady m.st. Warszawy oraz Związek Powiatów Polskich.

Czw., 4 Lp. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Jarosław Komża