Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej »

Zrozumiałem

VI edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"

VI edycja akcji fotolia.pl

Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca. Przedsiębiorco zarejestruj się już teraz!

Organizatorzy zapraszają przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Zgłoszenie zajmuje jedynie 5 minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów to także doskonała okazja do dodatkowej reklamy – Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe. Przy okazji tej edycji POT planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.

Rejestracja partnerów trwa do 12 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i deklaruje chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.

Źródło: www.msit.gov.pl

Czw., 10 St. 2019 0 Komentarzy Dodane przez: Tomasz Smaś